Publikálva:Április 16, 2016 Kategória: Multiplatform, NDS / 3DS, Nintendo, Nintendo Switch, Playstation, Playstation Vita, Wii U 226
Severed
- Élvezetes, kemény harcrendszer.
Klasszikus alapok, újszerű összkép.
Remek prezentáció, emlékezetes látvány és hang.
Monoton pályák és játékmenet.
Nehézkes irányítás.
Nem sok. Talán annyi, hogy érdemesebb apróbb porciókra szedve játszani, hogy ne forduljunk bele..
- Élvezetes, kemény harcrendszer.
Egy remek videojátékról van szó, amely méltó módon idézi a fejlesztők kedvenc forrásait. Miközben végig érezhető, hogy adott megoldásokat már láthattunk valahol, a végeredmény friss és üde marad az utolsó, megkapó pillanatokig. Friss hatásokról beszélünk, mivel ezeket a mechanikákat belső nézetű CRPG-re hajazó játékmenettel még nem láthattuk együtt, pláne nem ilyen polírozottsággal karöltve. És melankóliája ellenére is üde tudattal állunk fel a kis masina elől, mivel olyan művészi színvonalú prezentációt és fokozott érzelmet kapunk a programtól, ami már önmagában érték- és élményszámba megy. Igaz, hogy Drinkboxék Mojo-szintje még nincs a kiotói olümpusz magasságában, de még egy-két ilyen próbálkozás, és visszavonhatatlanul a legnagyobbak közé költözik majd a kanadai mikrocsapat. Tovább a cikkhez…

gamer365.hu
Értékeljetek ti is!
Félreértés ne essék, a Severed egyáltalán nem rossz játék. Igényes, látszik, hogy hosszú ideig dolgoztak a világán, csodálatos, néhol borzongató zene csendül fel alatta, és remek a harcrendszer is. Csak ott a probléma, hogy maga a kalandozás ebben a világban viszont hamar megunható (a gyors, keresgélések nélküli végigjátszás úgy 4–5 óra), mert a harc helyett gyakorta azzal kell szembesülni, hogy labirintusra hajazó, szép, de egysíkú pályákon keresgéljük a helyes irányt, és azon bosszankodunk, miért nem fordul arra a karakterünk, amerre szeretnénk. Pedig milyen jó volna végig csak harcolni! Mintha megint azt a közhelyes tanulságot szűrhetnénk le, hogy a kevesebb néha több. Tovább a cikkhez…

IGN.hu
A Severed 6 óra alatt végigjátszható, akár ki is maxolható. A teljes befejezéshez, illetve a szintek 100%-os bejárásához sem kell sokkal több 8 óránál. Bár rövid, egy olyan élménnyel gazdagít, amelyet egykönnyen nem felejtünk el. Még így, több mint egy héttel a végigjátszás után is foglalkoztat a téma. Szomorú, sokszor nyomasztó, groteszk, de mégis szerethető. Szórakoztat, mert működik a játékmechanika, sebészi pontossággal használja az érintőképernyőt. Másrészről elgondolkodtat, a végső képsorok szívbemarkolóak. Üzenetet közvetít, ami nyílegyenesen betalálhat a játékos szívébe. Ha újrajátszhatóságot nem is hordoz magával, amit nyújt tökéletesen elég: egy hétvégi kalandot az elmúlásról. Tovább a cikkhez…
