Metroid: Samus Returns
- Fantasztikus képi világ.
Új ötletek, mozdulatok, képességek sokasága.
Finomhangolt játékmenet, kibővített tartalom.
Az irányítás kissé túlbonyolított.
Még egy-egy fizikai támadás elfért volna.
A felfedezés öröme picit csorbult.
- Fantasztikus képi világ.
Az adott szituációnak megfelelő sejtető vagy épp félelmet keltő, máshol viszont ambient sci-fi ambient zenei aláfestés egy az egyben a Metroid Prime fantasztikus zenei kompozícióját juttatta eszembe: már a Gamescom Nintendo boothban is feltűnt, de az otthoni csendben még inkább érezhető volt, hogy ennyire durván tiszta és élvezetes muzsikát eddig még EGYETLEN 3DS játékban sem hallottam. Páratlan élmény ez, nem csoda hogy a gyűjtői kiadásban külön korongot is kap a szerzemény. Az eredményt vizslatva azt hiszem nagyszerű döntés volt a franchise 2D gondozását a spanyol MercurySteamre bízni: jól látszik, hogy a srácok szívüket-lelküket (és a Gamescomos interjú alapján az elmúlt két és fél évüket) beletették a játékba, hogy méltó keretet adjanak a visszatérésnek. Most már csak rajtunk a sor… de miért is ? Tovább a cikkhez…
gamer365.hu
Értékeljetek ti is!
Mindezektől eltekintve a Metroid: Samus Returns egy fantasztikus játék lett, amiből jól látszik, hogy ha valaki, akkor a Nintendo tudja, hogyan kell egy remaket elkészíteni. Az elképesztő képi világ, a döbbenetes számú lövegtípus és speciális képesség és az azok együttes használatára kényszerítő játékmenet az utóbbi évek messze legjobb metroidvania játékát eredményezte. Tovább a cikkhez…
IGN.hu
Ettől eltekintve a Metroid: Samus Returns kiváló játék lett, és a felújított címek közül az egyik legjobb, amivel találkoztam mostanság. Huszonhat év után nyilván könnyű látványos változtatásokat felvonultatni, ezért a legfontosabb érdeme inkább az, hogy önmagában, új játékként is megállja a helyét. Ha szeretnél egy kis ízelítőt abból, hogy milyen jövő várhat a sorozatra a kézikonzolon, mindenképpen ugorj bele! Tovább a cikkhez…