World of Warcraft: Battle for Azeroth
IGN.hu 80
gamer365.hu 0
gamestar.hu 83
pscommunity.hu 0
gamechannel.hu 83
gamekapocs.hu 90
thegeek.hu 0
pcguru.hu 92
ipon.hu 0
gamepod.hu 0
widescreen.hu 0

Erős kételyeim voltak a Battle for Azeroth sikerét illetően a hatalmasra dagadt, eposzi Legion árnyékában, de kellemesen kellett csalatkoznom. A történet sokkal életközelibb, a hangulat markánsabb, a világ pedig sokkal színesebb lett, mint annak előtte. Persze az előrelépés korántsem akkora, mint volt az a Warlords of Draenor és a Legion között, de ez nem teszi érdemtelenné a Battle for Azeroth végletekig csiszolt tartalmát

Értékelés Értékelés: 85.6% 85.6 Remek

World of Warcraft: Battle for Azeroth

  • Megjelenési dátum: 2018.08.14.
  • Kiadó: Blizzard Entertainment
  • Fejlesztő: Blizzard Entertainment
  • Stílus: többjátékos

  • Normál nehézségi szinten: 16-17 óra
  • Extrákkal történő végigjátszás: 50 óra
    • Kiváló hangulat.
    • Jól átgondolt rendszer.
    • Számos felhasználóbarát újítás.
    • Az új ereklye kicsit fantáziátlan.
    • Menthetetlenül ott a „grind” ígérete.
    • Érdektelen szövetséges fajok.

    A zónák tematikája egyébként nagyon erős. A Horda oldalán különösen jópofák a Karibi-térség vudu mondavilágát idéző motívumok, az allisoknál pedig a lovecrafti horrorba illő Ősi Istenek tengerpapjai lettek a kedvenceim. Ez a két, erős kontrasztot adó kontinens szolgál tehát a játék színhelyéül. Érdemes kiemelni, hogy a WoW eddigi pályafutása során először két teljesen eltérő történetet kapnak majd a játékosok, attól függően, hogy a piros vagy a kék zászló alatt indulnak háborúba. Tovább a cikkhez…
    unnamed.jpg

    gamekapocs.hu

    Értékeljetek ti is!
    8/101 értékelés

    A küldetések alapvetően jól megírtak és szerény kereteik között annyira változatosak, amennyire csak lehet. Voltam én útkereső teknős, lovagoltam egy békaisten hátán, kergetett csontváz-dinoszaurusz, kísértettek boszorkák… mind-mind ügyesen felhúzva az adott régió sztorijára, jól nyakon öntve átvezető animációkkal és jópofa karakterekkel (innen üdvözlöm Bwonsamdit, a halál loáját). Mindazonáltal ez még mindig egy MMO, ahol nehéz kilépni az „egy farkas, két vese, négy irha” küldetéstípus bűvköréből, ami menthetetlenül magával hozzá a monotonitás átkát. Tovább a cikkhez…
    index.png

    IGN.hu

    Engem már akkor megnyert a játék, amikor kiderült, hogy Zandalar és Kul Tiras a két új terület. Mindkettő gyönyörű, és Zandalarnak annyira erős hangulata van, hogy komolyan fontolgattam az átállást a hordához (ezen mondjuk Sylvanas hamar segített Teldrassil leégetésével, de mindegy is). A Heart of Azeroth rendszert egy kicsit esetlennek érzem az Artifact fejlesztéshez képest, de ez a legkisebb része az idei WoW-os szeretetcsomagnak. A Warfront harcok mindig nagy élményt nyújtanak, az Island Expeditiont a kétszázadik alkalommal sem untam meg, az új dungeonök pedig mind izgalmasak, és érdekes harcokat kínálnak. A tematika ezúttal nem olyan erős, mint a Legionben, de ennyi takonyzöld után jól esik végre egy klasszikusabb Warcraft élmény. Én azt hiszem, rendben leszek a következő két évre is. Tovább a cikkhez…
    images.jpg

    gamestar.hu

    Szóval a BfA úgy néz ki, mint egy tökéletesre csiszolt World of Warcraft, ami egyszerre tartalmazza az eddig bevált elemeket, és olyan újdonságokat, amikért érdemes kitartani mellette még hónapokig. Tény, hogy kicsit olyan, mintha újra a Legionben lennék, amit talán a World Questeknek köszönhető, de úgy vélem, hogy pont annyit tartottak meg a régebbi elemekből, mint amennyire szükség volt. Viszont egyelőre ez még kicsit kopár. Igen-igen, tudom, a további patchekkel érkeznek majd további tartalmak, de azokról még nem tudok komolyabban nyilatkozni, mert még nincsenek a játékban. Tovább a cikkhez…
    1200x630wa.png

    pcguru.hu

    A “Dungeon”-ök pontosan olyanok, amilyen a környezetük; például Waycrest Manor Drustvar-ban egy boszorkák és szellemek által lakott hatalmas villa, Atal’Dazar pedig egy hangulatos sírtemplom, két szárnnyal is Zaldazar-ban (Atal’Dazar, King’s Rest). Mindegyik “Dungeon” szimpatikus és könnyed is (Normál módban, miközben a DeadlyBossMod visít a háttérben), egyedül talán a The MOTHERLODE!! volt kissé nyűgös, ahol szardíniát játszottak a mob-ok (vagyis túl sokan voltak kis helyen elférve; nem jó emberek az biztos). Tovább a cikkhez…
    Thegamech2phil.jpg

    gamechannel.hu

    logo

    Kapcsolódó kritikák

    Half Life Alyx

    Half Life Alyx


    Értékelés: 95.0%

    Half Life Alyx

    Értékelés: 95.0%

    13 évet vártunk arra, hogy a Half-Life széria életjelet adjon magáról. Most egy akkora durranással tért vissza, amekkorát még a legnagyobb rajongók sem vártak.

    Divinity:Original Sin II

    Divinity:Original Sin II


    Értékelés: 94.7%

    Divinity:Original Sin II

    Értékelés: 94.7%

    Olykor nehéz megállapítani, hogy isteni sugallat vagy elmebaj ihlette-e az érzelmekben, drámában és akasztófahumorban egyaránt bővelkedő hőseposzt, amelynek szereplői többek közt beszélő csontvázak és hullaevő tündék, ahhoz azonban kétség sem fér, hogy a közösségi finanszírozásból elkészült játék szívvel-lélekkel, és a rajongók iránti maximális tisztelettel készült.

    Microsoft Flight Simulator

    Microsoft Flight Simulator


    Értékelés: 94.7%

    Microsoft Flight Simulator

    Értékelés: 94.7%

    A Microsoft termék, ami még a Windowsnál is régebbi.