Publikálva:Október 10, 2018
Kategória: Multiplatform, Nintendo Switch, PC, Playstation 4, Xbox One
217
Starlink Battle for Atlas
- Jó minőségű kiegészítők, amikre nem vagy rákényszerítve.
Jópofa harcrendszer, változatos fegyvertípusokkal.
Helyenként szép környezet.
Bődületesen sok grindolás, amitől unalmas lehet.
A kiegészítők önmagukban drágák.
A Nintendo Switches verzió előnye Star Fox-szal.
- Jó minőségű kiegészítők, amikre nem vagy rákényszerítve.
Nincs könnyű helyzetben az egyszeri teszter, amikor értékelnie kell a Starlink-et, ugyanis a témaválasztás remek, a stílust igazán kevesen képviselik manapság és egyes elemek nagyszerűen működnek – kár, hogy egészében nem tudja hozni azt a színvonalat, amit az első harmadában felemel. Valahol reménykedem benne, hogy siker lesz és azt mondják a Ubi fejesek, hogy legyen második rész, ami – csak úgy mint mondjuk az Assassin’s Creed esetében – elébe megy a felmerülő problémáknak. És valahol nagyon remélem, hogy tágabb értelembe vett “házon belül” is levonják a tanulságokat és a Beyond Good and Evil 2-vel már nem mennek bele azokba a (zsák)utcákba, amikbe a Starlink-et akarva vagy akaratlanul beküldték. Tovább a cikkhez…
gamer365.hu
Értékeljetek ti is!
A Ubisoft némileg kockáztatott azzal, hogy ilyen későn szállt be a toys-to-life játékok világába, de talán megmutatta, hogy ennek a műfajnak van még itt bőven keresnivalója és kiaknázatlan lehetőségei. Sikerességének tekintetében az sem mindegy, hogy a Starlink a jövőben miképpen fejlődik, és hogy mennyi kiegészítő jön még hozzá, a franciák mindenesetre nagyon bíznak benne. A koncepció remek, a fizikai megvalósítása is jó, de talán egy picit változatosabb, merészebb, újabb játék kellene már ettől a cégtől, nem pedig a sablon szerint legyártott, tipikus Ubi-játékélmény. A Starlink igazi veszélye, hogy pillanatok alatt ráunhatsz a repülőzve lövöldözésre, azonban ha fogékony vagy az akció RPG-kre, a sci-fire, meg úgy általában a felfedezés örömére, imádsz gyűjtögetni és térképet pucolni (OCD-s kollégák előnyben!), akkor a Battle For Atlast nagy eséllyel neked találták ki. Pláne, ha még egy gyerek vagy egy kistesó is sündörög melletted valahol. Tovább a cikkhez…
IGN.hu
A játékmenet tekintetében a Ubisoft a klasszikus Star Fox űrcsaták hangulatát (amelyen leginkább Switchen lehet nosztalgiázni, lévén hogy Nintendo-exkluzív Fox McCloud és hajója, az Arwing is) a No Man’s Sky szabadsága és néhány jól bevált játékmechanizmusa felé mozgatta el. A Hello Games játéka körüli, főleg a megjelenése idején zord közhangulat ismeretében ez merész stratégiának tűnhet, de a gyakorlatban hibátlanul működik. A No Man’s Sky nagyot markolt, a felfoghatatlan léptékű szabadság a véletlenszerűséggel párosítva lelketlen lett, de a Starlink ügyel rá, hogy egy valódi történet fejezeteit használja útjelzőnek. Bár meghagyja a szabadság illúzióját, jól bevált trükkökkel (például magasabb szintű ellenfelekkel) azért terelget a nekünk szánt útra. Tovább a cikkhez…
gamestar.hu
Prezentációs tekintetben a Starlink nem félszemű játékos – a Snowdrop motor szépen teszi a dolgát, bár a művészeti megoldásokban vannak megosztó elemek. Mi tagadás, idővel megláttam a szépséget a játék dizájnjában, de még a későbbi bolygókon is szembejött az érzés, hogy ezt az egészet valami furcsa deep-neural mesterséges intelligencia generálta, ami a neten keringő rémálomszerű fraktál-festményekért is felelős… Hangok és zene tekintetében is vegyes benyomások értek – a hangkép egész jó egy 5.1 rendszer közepén csücsülve, de a szinkronhangok megint csak csúcsra járatják a debil-faktort. Levi karaktere például tökéletesen hozza az idegőrlő, négyzetre emelt Johnnyt a Hotel Transylvaniából, ennek következében legszívesebben odaadtam volna Graxnak a komát, hadd tanítsa móresre a kis keszeget. Tovább a cikkhez…