TOKYO GHOUL:re [CALL to EXIST]
IGN.hu 0
gamer365.hu 60
gamestar.hu 0
pscommunity.hu 30
gamechannel.hu 58
gamekapocs.hu 0
thegeek.hu 0
pcguru.hu 45
ipon.hu 0
gamepod.hu 0
widescreen.hu 0

Újabb népszerű dark fantasy kapta meg a maga videojátékos feldolgozását, noha a végeredményt látva talán jobban járnánk, ha vérszomjas ghoulok támadnának ránk Tokyo sötét sikátorainak egyikében, mintsem, hogy pár percnél tovább játsszuk ezt a förtelmet

Értékelés Értékelés: 48.3% 48.3 Elmegy

TOKYO GHOUL:re [CALL to EXIST]

  • Megjelenési dátum: 2019.11.15
  • Kiadó: Bandai Namco Entertainment
  • Fejlesztő: Three Rings
  • Stílus: akciójáték

  • Normál nehézségi szinten: – óra
  • Extrákkal történő végigjátszás: – óra
    • Passzoló muzsika, minőségi szinkron.
    • Sok játszható karakter.
    • Könnyed irányítás.
    • Fapados látvány.
    • Kevés tartalom.
    • Ingerszegény pályák, öt-tíz éve elavult megoldások.

    Rajongóknak ajánlom a Tokyo Ghoul: re CALL to EXIST-et, mert ez az egyetlen lehetőségünk, ha Ken Kaneki bőrébe szeretnénk bújni. Egyébként egy középszerű rétegjátékról van szó, amivel érdemes várni egy leárazásig. Tovább a cikkhez…
    78bb60d04276b735f7d354597f5ac473e3fbaa9b_full.jpg

    gamer365.hu

    Értékeljetek ti is!
    4/101 értékelés

    Nehezen hiszem, hogy akad olyan jóérzésű gamer manapság, aki kettőnél több meccset képes lenne itt letolni, még úgy sem, hogy szintlépésenként egyébként különféle skineket kaphatunk. Sajnos bármennyire is remek alapanyag maga a Tokyo Ghoul, egy épkézláb adaptációra már nem futotta a re [Call to Exist] képében, a kettővel ezelőtti generációt idéző kidolgozottsága pedig csak még néhány rozsdás szög az amúgy sem túl masszív koporsójába. Tovább a cikkhez…
    1200x630wa.png

    pcguru.hu

    Még a Tokyo Ghoul történetének megismerésére sem alkalmas igazán a játék, annak ellenére, hogy tele van infóval a fent említett “Collections” menü, mert képkockák mutogatásából, összeolvasztott narratívából, és karakterekből, akik úgy jönnek és mennek, hogy esélyünk sincs megismerni őket, nem lehet felépíteni olyasvalamit, amire alsóhangon is órákra lenne szükség. Ez a játék, lehet akaratlanul, de a rajongóknak készült, ám kétlem, hogy őket is le tudná kötni sokáig. Tovább a cikkhez…
    Thegamech2phil.jpg

    gamechannel.hu

    Van egyáltalán bármi pozitív tulajdonsága a Tokyo Ghoul: re Call to Exist PS4-es „AAA” létezésének? Nincs. Kiégett, vén, folyton elégedetlenkedő picsogó gamer lennék, aki semminek nem tud már örülni? Dehogy. Csupán csalódott vagyok. Lehetett volna ez egy jó kis musou cucc, hiszen a sok különböző karakter, a dark fantasy világ adott volt. A Berserknél ez összejött. Tény, hogy legtöbbször a japán játékok nem érik el egy atom atyaúristen cím szintjét. Viszont ha egy több régióban is nagy rajongótáborral rendelkező rajzfilmet ültetnek át 3D-be, azt nem szokás ilyen „kit érdekel majd lesz valami” stílusban a játékosok elé dobni. Sőt, eleve nem bízom egy olyan csapatra a munkát, akinek zéró köze van az ilyen stílusú videojátékokhoz. Tesztem alanya egy rossz vicc. Egy tévedés. A pofátlanság csúcsa pedig nem más, mint az árcédula. Nem mondom azt, hogy nyomott áron szebb véleménnyel lennék erről a förmedvényről, de srácok, valaki igazán vethetett volna egy pillantást a kész műre. Pay-to-Cry. Ennyi. Használjátok egészséggel. Tovább a cikkhez…
    psc-blank-footer.png

    playstationcommunity.hu

    Sajnos hiába van potenciál az ötletben, a megvalósítás meglehetősen felemás. A Tokyo Ghoul:re [CALL to EXIST] a széria első próbálkozása volt nagy platformokon (a korábbi játékok csak kézikonzolokra és okostelefonokra érkeztek), és sajnos ha valaki már nem ismerte hozzám hasonlóan a történetet, nem a re miatt fogja megszeretni. Az anime és manga kiváló hangulatából ugyanis szinte semmi nem jön át, de a narratíva is annyira inkonzisztens, hogy ha valaki már nem ismerte a történetet, az animéből kiragadott állóképek, pályák közötti szöveges leírások alapján nem hinném, hogy megértené, ki kicsoda és mi miért történik. Ráadásul személy szerint hiába ismertem az alapművet és szórakoztam így valószínűleg jobban, mintha ismeretek teljes hiányában kaptam volna fel a játékot, a játékmenet borzasztóan minimalista, elavult megoldásai időnként még így is megnehezítették számomra, hogy őszintén szerethessem ezt az adaptációt. Emiatt inkább csak keményvonalas rajongóknak tudom ajánlani – a többiek inkább még várjanak, vagy inkább nézzék meg az animét/olvassák el a mangát, azok kifejezetten jók, és nagyon érdekes (időnként hátborzongató vagy gyomorforgató) koncepciókat boncolgatnak. Tovább a cikkhez…
    playdome-logo.jpg

    playdome.hu

    logo

    Kapcsolódó kritikák

    Uncharted 4: A Thief’s End

    Uncharted 4: A Thief's End


    Értékelés: 96.5%

    Uncharted 4: A Thief's End

    Értékelés: 96.5%

    A méltán népszerű Uncharted-széria negyedik részében, az Uncharted 4 - A Thief's End című epizódban hősünk, Nathan Drake soha nem tapasztalt, minden eddiginél veszélyesebb kalandokba keveredik.

    Divinity:Original Sin II

    Divinity:Original Sin II


    Értékelés: 94.7%

    Divinity:Original Sin II

    Értékelés: 94.7%

    Olykor nehéz megállapítani, hogy isteni sugallat vagy elmebaj ihlette-e az érzelmekben, drámában és akasztófahumorban egyaránt bővelkedő hőseposzt, amelynek szereplői többek közt beszélő csontvázak és hullaevő tündék, ahhoz azonban kétség sem fér, hogy a közösségi finanszírozásból elkészült játék szívvel-lélekkel, és a rajongók iránti maximális tisztelettel készült.

    Subnautica

    Subnautica


    Értékelés: 94.0%

    Subnautica

    Értékelés: 94.0%

    A Subnautica az a felfedező-túlélő-sci-fi-horror-kalandjáték, amelyet gondolkodás nélkül ajánlok bárkinek. Hogy lehetséges, hogy eddig nem készült több ilyen?!