Before We Leave

Before We Leave

  • Megjelenési dátum: 2020.05.08
  • Kiadó: Balancing Monkey Games
  • Fejlesztő: Balancing Monkey Games
  • Stílus: stratégiajáték

  • Normál nehézségi szinten: 10 óra
  • Extrákkal történő végigjátszás: 15 óra
    • Könnyed játékmenet.
    • Hexás építkezés.
    • Egyedi és hangulatos világ.
    • Furcsa építési rendszer.
    • Azért több mélységgel és lehetőséggel is megtölthettek volna.
    • Hamar önismétlővé válik.

    A Before We Leave órákra képes lekötni az embert, de hiányzik belőle a változatosság, így amint eléred az első komolyabb célt – nevezetesen, hogy elhagyod a bolygónkat -, már nemigen fogsz új kihívásokra lelni. Pedig a hatszögekre bontott játszótérben bőven lenne potenciál, illetve nem ártott volna, ha a “csak gyere és élvezd, ahogy játszol” koncepciót kicsit több mélységgel ruházták volna fel. Tét nélkül a győzelem elérése sem túl édes. Tovább a cikkhez…
    unnamed.jpg

    gamekapocs.hu

    Értékeljetek ti is!
    7/101 értékelés

    A Before We Leave-nek itt azonban még koránt sincs vége, ha ugyanis sikerült meghódítani a bolygót, a peepek a naprendszer többi része felé tekinthetnek. A kezdő planétán található egy ősi űrhajó, amit, ha sikerül megjavítani (ehhez a világ összes nyersanyagtípusára szükség lesz), a bátor kolonisták beszállhatnak, és megvethetik a lábukat a naprendszer egy másik planétáján, egyre távolabbra és távolabbra cipelve kultúrájukat. Ez nemcsak egy rendkívüli extra réteget kölcsönöz a városépítésnek, de a túlélést is megalapozza. Amint ugyanis kitesszük a lábunkat az űrbe, kiderül, hogy a galaxisban bolygóevő bálnák portyáznak, akik bizonyos időközönként feltűnnek, és egy jó nagyot harapnak a közelükbe eső planétákból. Ahhoz, hogy ez ne okozzon maradandó problémát, egyrészt nem árt, ha egynél több bolygón is jelen vagyunk, másrészt idővel kifejlesztjük azon technológiákat, melyekkel egyszer és mindenkorra kezelhetővé válik az űrbálna-probléma. Ez pedig már önmagában is elég lenne ahhoz, hogy a Before We Leave egy rendkívül érdekes színfoltja legyen a városépítős játékoknak – és az is. Azonban eléggé önismétlővé tud válni, a további bolygókon messze nincs annyi újdonság vagy forradalmi változás, mint amire szükség lenne, így űrbálnák ide vagy oda, az n+1 település felhúzása nem feltétlenül fog akkora örömet okozni, mint az első egy tucat alkalommal! Tovább a cikkhez…
    1200x630wa.png

    pcguru.hu

    logo

    Kapcsolódó kritikák

    Half Life Alyx

    Half Life Alyx


    Értékelés: 95.0%

    Half Life Alyx

    Értékelés: 95.0%

    13 évet vártunk arra, hogy a Half-Life széria életjelet adjon magáról. Most egy akkora durranással tért vissza, amekkorát még a legnagyobb rajongók sem vártak.

    Divinity:Original Sin II

    Divinity:Original Sin II


    Értékelés: 94.7%

    Divinity:Original Sin II

    Értékelés: 94.7%

    Olykor nehéz megállapítani, hogy isteni sugallat vagy elmebaj ihlette-e az érzelmekben, drámában és akasztófahumorban egyaránt bővelkedő hőseposzt, amelynek szereplői többek közt beszélő csontvázak és hullaevő tündék, ahhoz azonban kétség sem fér, hogy a közösségi finanszírozásból elkészült játék szívvel-lélekkel, és a rajongók iránti maximális tisztelettel készült.

    Microsoft Flight Simulator

    Microsoft Flight Simulator


    Értékelés: 94.7%

    Microsoft Flight Simulator

    Értékelés: 94.7%

    A Microsoft termék, ami még a Windowsnál is régebbi.