Skelattack
IGN.hu 0
gamer365.hu 60
gamestar.hu 0
pscommunity.hu 40
gamechannel.hu 0
gamekapocs.hu 45
thegeek.hu 0
pcguru.hu 55
ipon.hu 0
gamepod.hu 0
widescreen.hu 66

Nemrég indie játékok kiadásába vágott a Konami. Első gondozásuk a dublini Ukuza munkája, a Skelattack, amely első ránézésre ügyesen keresztezi a Cuphead, a Super Meat Boy és a metroidvaniák elemeit. Aztán lehull a lepel..

Értékelés Értékelés: 53.2% 53.2 Átlagos

Skelattack

  • Megjelenési dátum: 2020.06.02
  • Kiadó: Konami
  • Fejlesztő: Ukuza
  • Stílus: platformjáték

  • Normál nehézségi szinten: 7 óra
  • Extrákkal történő végigjátszás: 8 óra
    • Jópofa történet.
    • Stílusos képi világ, jópofa karakterek.
    • Remek humor.
    • Kő egyszerű harcrendszer.
    • Borzasztó irányítás.
    • Nagyon rövid.

    A Skelattack felmondja ugyan a leckét, azonban közel sem hibátlanul teszi, ráadásul semmi olyan pluszt nem nyújt (New Game+, rush mode, stb), amivel egyébként sem hosszú játékidejét kitolná. Lehetőségeihez mérten korrekten teljesít, azonban könnyűszerrel találunk nála jobb képviselőt a műfajon belül. Tovább a cikkhez…
    78bb60d04276b735f7d354597f5ac473e3fbaa9b_full.jpg

    gamer365.hu

    Értékeljetek ti is!
    5/101 értékelés

    Személy szerint nagyon sajnálom, hogy a Skelattack a játékmenet tekintetében még a közepes szintet is csak komoly szenvedések árán képes megugrani, mert első pillantásra nagyon jópofának tűnt, és ilyen téren hozta is, amit vártam tőle – a sztorit is kifejezetten megkedveltem a végére. Rég nem találkoztam azonban olyan játékkal, melyet a játékmenet, illetve az azzal kapcsolatos dizájndöntések miatt ennyire szét lehetett volna szedni, és nem jó értelemben: az irányítás, a pályadizájn, a játékmechanikák, valamint mindezek kölcsönhatása terén is olyan elemi hibákat vét, ami még egy ilyen 20 eurós indie címnél sem lenne szabad, hogy beleférjen. Arról nem is beszélve, hogy az általam tesztelt PS4-verzió sajnos technikai értelemben sem volt tökéletes: néhol igen zavaró fps-dropokat képes produkálni, mint ahogy olyan bugba is belefutottam, ami miatt újból be kellett töltenem a játékot. Tovább a cikkhez…
    1200x630wa.png

    pcguru.hu

    A készítők a rosszul meghozott játékmechanikai döntésekkel, a félreértelmezett megoldások átvételével, a nagyon rossz irányítással saját maguk nyírták ki annak a lehetőségét, hogy élvezni tudd az eléd gördített akadályok nehézségét, így legjobb esetben is csak egy vastag leárazásnál vállald be a játékot – de talán még akkor is találsz jobb helyet a pénzednek. Tovább a cikkhez…
    unnamed.jpg

    gamekapocs.hu

    Sajnálatos a Skelattack esete, mert látszik rajta, hogy mekkora szeretettel dolgoztak vele a fejlesztők, de sokszor a lelkesedés nem elég ahhoz, hogy maradandót alkosson az ember. Habár látványa és hangulata alapján simán megérné a pénzét, technikai oldalról csúfosan elbukik, megragadva ezzel a műfaj középszerű címei között. Egyedinek is nehezen nevezhetjük a gameplayt, hiszen végig az az érzés kísért a nagyjából négy óra hosszúságú történet alatt, hogy ezt már láttam valahol. Túl sokat merít az elmúlt évek igazán sikeres indie projekteiből, de pont az a plusz hiányzik belőle, ami a kísértetiesen hasonló Guacamelee!-t és Hollow Knight-ot naggyá tette. Persze így sem mondhatjuk, hogy ne lenne szórakoztató élmény a Skelattack, egy későbbi akció során érdemes lehet behúzni, de a platformerek szerelmeseit ezzel nagyon nehéz lesz lenyűgözni. Kár érte. Tovább a cikkhez…
    widescreen-icon.jpg

    widescreen.hu

    A Skelattackkal a Konami az én ízlésemet sajnos nem találta el, és valamiért meg vagyok győződve róla, hogy ez itt nem csak egy szubjektív vélemény. A bájos, vicces, igényes, szórakoztató körítéshez hihetetlenül frusztráló, izzadtságszagú mechanika társul, melynél egyáltalán nem a nehézséggel van a baj, hanem a szétszórtsággal. Amennyire inspiráló volt benne megkeresni a félkegyelmű behemót kedvenc döglött macskáját, annyira támadt sírhatnékom a tömény szopatásból még töményebb szopatásba átforduló főellenség láttán. Igazából elég nyomorultul éreztem magam végig a tesztelés folyamán: valóban szerettem volna jól szórakozni, de mindig elrontották a kedvemet. Tényleg kíváncsi lennék rá, hogy ha te, kedves olvasó, megvennéd ezt a játékot, mit mondanál rá: igazat adnál nekem, vagy elküldenél a francba, mondván ilyen jót már régen nem mókáztál platformjátékkal… például annak tudatában, hogy a rengeteg fejlesztés mellett 4, azaz NÉGY darab trófeát sikerült a szoftverhez generálni. 2020-ban. Négyet. Tovább a cikkhez…
    psc-blank-footer.png

    playstationcommunity.hu

    logo

    Kapcsolódó kritikák

    Uncharted 4: A Thief’s End

    Uncharted 4: A Thief's End


    Értékelés: 96.5%

    Uncharted 4: A Thief's End

    Értékelés: 96.5%

    A méltán népszerű Uncharted-széria negyedik részében, az Uncharted 4 - A Thief's End című epizódban hősünk, Nathan Drake soha nem tapasztalt, minden eddiginél veszélyesebb kalandokba keveredik.

    The Legend of Zelda: Breath of the Wild

    The Legend of Zelda: Breath of the Wild


    Értékelés: 95.9%

    The Legend of Zelda: Breath of the Wild

    Értékelés: 95.9%

    A Breath of the Wild nem szimplán a legjobb Zelda-epizód, amit valaha csináltak, de túlzás nélkül az akció-kalandjáték műfaj jelenlegi csúcsa.

    Persona 5 Royal

    Persona 5 Royal


    Értékelés: 95.2%

    Persona 5 Royal

    Értékelés: 95.2%

    Újra itt a Phantom Thieves, hogy elrabolja a szíved, de ne aggódj, nem ám pont ugyanúgy, mint régen, hogy maradjon némi meglepetés is.