Disintegration
IGN.hu 0
gamer365.hu 60
gamestar.hu 0
pscommunity.hu 0
gamechannel.hu 0
gamekapocs.hu 50
thegeek.hu 0
pcguru.hu 70
ipon.hu 65
gamepod.hu 0
widescreen.hu 0

A Disintegration egy jó koncepciójú, de gyengén kivitelezett játék, amit az érthetetlenül magas árazása vág haza igazán

Értékelés Értékelés: 61.3% 61.3 Átlagos

Disintegration

  • Megjelenési dátum: 2019.06.16
  • Kiadó:Private Division
  • Fejlesztő: V1 Interactive
  • Stílus: FPS, RTS

  • Normál nehézségi szinten: 9 óra
  • Extrákkal történő végigjátszás: 12 óra
    • Az alap koncepció nem lenne rossz.
    • Merészen kombinálja a lövöldözős és stratégiai zsánert.
    • Meglepően erős környezeti fizika.
    • Bután viselkedő MI.
    • Zéró dramaturgia, monoton harc, nemlétező hangulat.
    • Komoly technikai problémák, bugok, fagyások.

    A Disintegration épp ezért egy remek alapötlettel megáldott, de rosszul kivitelezett játék, mely korántsem játszhatatlan vagy bűnrossz, akad azonban egy aspektusa, ami miatt mégsem lehet nyugodt szívvel ajánlani: az ára. A fejlesztők ugyanis nem voltak szívbajosak, és lazán ráakasztották az 50 eurós címkét, pedig valljuk be: ennyi pénzért (vagy kevesebbért) ennél sokkal jobb futurisztikus lövöldéket is találunk a piacon, és mindenki jobban jár, ha inkább azok elé ül le. Tovább a cikkhez…
    1200x630wa.png

    pcguru.hu

    Értékeljetek ti is!
    0/100 értékelés

    És ahogy azt a cikk elején is említettem: hazudnék, ha azt állítanám, hogy mindennek ellenére nem szórakoztam jól időnként a Disintegrationnel. Alapvetően tetszett az alapötlet, jó a látványvilág, a hangulat – de ezek mögé kellett volna a narratíva, a jól átgondolt játékmenet, pálya- és küldetésdesign, amelyek képesek lettek volna orvosolni azt a számtalan kisebb-nagyobb hiányosságot, problémát, amelyekkel más fejlesztők egyes esetekben akár már tíz évvel ezelőtt sikeresen megbírkóztak. Nem rossz játék a Disintegration, azonban fájdalmasan nagy kihagyott lehetőség, legnagyobb jóindulattal is csak egy jó ötlet hihetetlenül színvonalas prototípusa, vagy még inkább középszer, amire egy nagyobb leárazás után érdemes lehet vetni egy pillantást. Tovább a cikkhez…
    playdome-logo.jpg

    playdome.hu

    Egy kicsit megcsúszott ez a teszt, mert a játék június 16-án jelent meg és a kulcsot is késve kaptuk a kiadótól, ezért arról, hogy milyen élmény a multiplayerrel játszani, sajnos nem tudok nyilatkozni, mivel nem találtam szervert, hiába vártam türelemmel. Bár én PS4-en játszottam, sokat elmond, hogy a SteamCharts adatai alapján az egyszerre játszók számának mindenkori csúcsa (beleértve azokat, akik a kampányt pörgetik) 120 fő volt, de a napokban 50-nél feljebb nem ment a számláló. Így hát hiába is értékelném a multit, ha nincs kivel játszani, használhatatlan az egész. A Disintegration eleve nem keltett nagy hullámokat, és hamar el is süllyedt. Ha esetleg valamilyen oknál fogva még mindig szemeznétek vele, készüljetek arra, hogy a multi nem fog sokáig életben maradni, az egyjátékos kampány miatt meg tényleg nem éri meg fizetni érte. Tovább a cikkhez…
    images.jpg

    gamestar.hu

    A verdikt tehát az, hogy a Disintegration egy kiábrándítóan középszerű játék – ha a lexikonban saját bejegyzést kapna az „ötpontos” kifejezés, akkor Romer Shoal bádogfeje kacsintana vissza a lapról. Marcus Lehto csapatának érdemére szóljon, hogy őszintén megpróbálkoztak azzal, hogy egyedi ötletekkel izgalmasabbá tegyék a belsőnézetű lövöldék zsánerét, de hiába a komoly ambíció, a végeredmény olyan lett, mintha egy másodrangú Bungie-játék félkész változatát próbálgatnánk. Biztos vagyok benne, hogy erős potenciál van az FPS/RTS keverékben, de sajnos nincs kétségem afelől sem, hogy nem a V1 Interactive játéka miatt fognak erre a zsánerre rákapni az emberek. Tovább a cikkhez…
    unnamed.jpg

    gamekapocs.hu

    Ez eddig szép és jó, de rettenetesen unalmas. A hangárban, sima séta sebességgel újra és újra ugyanazokat a karaktereket végig járni, 2 kattintással elintézni borzasztóan illúzióromboló a bevetések izgalma után. Lassú, nehézkes és ennél szinte csak jobb mechanikát tudnék kitalálni ehhez a részhez, annyira irritáló. Statikussá teszi az amúgy lendületes játékmenetet, megakasztja és valamilyen szinten rá is vagyunk kényszerítve, ha plusz pénzt vagy egy kis sztorit akarunk. Pedig a hibridek nagyon jó irányba is el tudnak menni és maguk a harcok, a bevetések izgalmasak és pörgősek, érdekesek. Tovább a cikkhez…
    5d1c8049068f0logo-500-500.jpg

    ipon.hu

    Mint láthatjátok, abszolút pozitív szemlélettel ültem le minden egyes alkalommal a játék elé, és a kezdeti összecsiszolódás után meg is találtam a nézőpontot, aminek segítségével a játék megadta a stílushoz illeszkedő szórakoztatást. A furcsaságai, olykor esetlen megoldásai csak fokozzák a szimpátiát, de mindig beüt valami régies, darabos aspektus, ami miatt a játék nem tud 2020 szintjén igazán kibontakozni. Sokat merengtem a ponton is, a single kampányra bátran tolnék még egyet felfelé, de a multiplayer jelenlegi helyzetében nem lehet magasabban értékelni a játékot. Reméljük annyi sikert elér majd, hogy Romer Shoal és az ember-robot társadalom technikai dezintegrációjáért küzdő lázadók sztorija folytatódjon – van potenciál a hősökben és az egyedi játékmenetben is. Tovább a cikkhez…
    78bb60d04276b735f7d354597f5ac473e3fbaa9b_full.jpg

    gamer365.hu

    logo

    Kapcsolódó kritikák

    Uncharted 4: A Thief’s End

    Uncharted 4: A Thief's End


    Értékelés: 96.5%

    Uncharted 4: A Thief's End

    Értékelés: 96.5%

    A méltán népszerű Uncharted-széria negyedik részében, az Uncharted 4 - A Thief's End című epizódban hősünk, Nathan Drake soha nem tapasztalt, minden eddiginél veszélyesebb kalandokba keveredik.

    Persona 5 Royal

    Persona 5 Royal


    Értékelés: 95.2%

    Persona 5 Royal

    Értékelés: 95.2%

    Újra itt a Phantom Thieves, hogy elrabolja a szíved, de ne aggódj, nem ám pont ugyanúgy, mint régen, hogy maradjon némi meglepetés is.

    The Last of Us Part II

    The Last of Us Part II


    Értékelés: 95.1%

    The Last of Us Part II

    Értékelés: 95.1%

    A kultikus The Last of Us második részében öt évvel járunk a Naughty Dog túlélő kalandjának eseményei után, amikor a fertőzöttek még mindig hatalmas veszélyt jelentenek a túlélők számára, de más élők sokszor még nagyobb problémát okoznak: ezt Ellie a saját bőrén tapasztalja meg, amikor átvesszük felette az irányítást egy vadonatúj, a korábbinál is izgalmasabb, érzelmesebb és fantasztikusabb történet során.