A Matterfall a Housemarque legtöbb játékával ellentétben nem egy twin-stick shooter, hanem egy platformer, de a lényeg ugyanaz: ellenfelek tömegeit ölni halomra
Eltekintve a kissé furcsa irányítástól, a Matterfall klasszul prezentálja ezt a viszonylag ritka stíluselegyet, intenzív játékmenete és remek bossharcai simán kedvet hoznak akár több végigjátszáshoz is, az audiovizuális körítés pedig csuklóból hozza azt, amit a finn csapattól már megszokhattunk. Egy kicsit több polírral és kreatív inputtal az én mesém is (értsd: pontszám) is tovább tartott volna, de a jelenlegi formában is simán megér egy próbát, ha szereted a shootereket és a platformerektől sem viszolyogsz. Tovább a cikkhez…
gamer365.hu
Értékeljetek ti is!
0/100 értékelés
A Matterfall egy tetszetős, bár nem túlságosan változatos képi világgal, remek zenével aláfestett shootem’up. Eredeti ötletei nincsenek – a régieket viszont profi módon alkalmazza. “Cserébe” viszont szemtelenül rövid. De persze az is igaz, hogy mindezért csupán 6000 forint körüli összeget gombol le rólunk a cég, szóval… Tovább a cikkhez…
IGN.hu
A játék összesen tizenkét szintet tár elénk, három vérszegény bossharccal. A bossok esetében annyi a feladat, hogy tüzelünk a gyenge pontra, és kerülünk mindent, ami halálos lehet számunkra, hogy amikor már megfelelő mértékben csökkentettük életerejüket, még több cuccot kerülgessünk a végéig. Rettenetesen el vannak nyújtva ezek a harcok, és nagyon fájó a végén elbukni egy apró hiba miatt. Sokaknak ez kedvét szegheti, másokban felidézhet régi emlékeket; én nyeltem egyet, és újrapróbálkoztam. Alapvetően a pályák is nagyon hosszúak, a checkpointrendszer pedig múltszázadi. Tovább a cikkhez…
gamestar.hu
Azt nem lehet elvitatni, hogy tálalás tekintetében a Matterfall lenyűgöző alkotás lett. Tényleg el lehet hinni a képeket látva, hogy a jövőben járunk. Az épületek hatalmasak, mindenhol neonfények világítanak, a háttérben repülő autók és egyéb közlekedési eszközök húznak el, minden szintnek megvan a maga egyedi hangulata – nézzetek csak rá a képekre! Az elektronikus zene remekül asszisztál a látványhoz. Technikai szempontból kiváló játék a Matterfall, grafikai vagy hanghibák nincsenek benne, játékélmény szempontjából pedig viszonylagos rövidsége ellenére is megéri a kért árát. A Matterfall tökéletesen beleilleszkedik a Housemarque eddigi portfóliójába, ha pedig megtanulod irányítani, garantáltan jó szórakozást nyújt – addig meg legfeljebb újra és újra próbálkozni fogsz. Tovább a cikkhez…
pcguru.hu
Adott egy kifejezetten merész, vagány, látványos, pörgős játék, ami ha nem tolja túl a képernyőn lévő dolgokat, akkor nagyon szórakoztató. A baj csak az, hogy sokszor fullban nyomja amit nem kéne, szinte megszokhatatlan és körülményes az irányítása, plusz ha nagyon nekifekszünk, két óra alatt a végére is érünk, utána pedig maximum a kimaradt embereket tudjuk megkeresni, vagy még több pontot elérni.Ha tehetitek, próbáljátok ki vásárlás előtt, mert lehet, hogy nagyon beránt valakit, de az ellenkezője is simán benne van. Én szóltam! Tovább a cikkhez…
gamechannel.hu
A Mattefall vizualitásban pont azt hozza, mint a Housemarque korábbi játékai, zenei vonalon pedig a klasszikus Amiga-korszak előtt igyekszik tisztelegni, csak modernebb hangszereléssel. Az újrajátszhatóságon az online ranglista dob valamit, feltéve, hogy valaki vevő arra, hogy eredményeit másokkal összehasonlítsa. Hibái ellenére a Matterfall remek szórakozás, csak a kedvcsinálók, meg úgy alapvetően a finn stúdió korábbi munkái kicsit többet ígértek: ehhez képest a legújabb shooter egy átlagos rutinmunka. Cserébe viszont nagyon baráti az árcédulája, így az őszi dömping előtt még érdemes lehet bezsebelni! Tovább a cikkhez…
gamekapocs.hu
Nem mondanám, hogy technikailag csúcsokat dönget a játék, de kifejezetten kellemes, látványos robbanásokkal, remek hangeffektusokkal. (Támogatja a kontroller hangjait is a játék, ami lassan már kezd ritkaságszámba menni.)Ami pedig az ilyen vén rókáknak, mint jómagam hatalmas élmény, az a tömény, stílusos nosztalgia, mely kiváló, modern grafikával és innovatív ötletekkel párosul. Kell ennél jobb kombó? Tovább a cikkhez…
thegeek.hu
Akik elkenődtek a Mighty No.9 kínos megközelítésén, azoknak ajánlom ezt a játékot. Igazi régivágású “run and gun” a Mega Man stílusában, szteroidokon: megállíthatatlan iramú futurisztikus lövölde. Rövid, nem túl tartalmas, nem is a legkényelmesebb, de aki egy gyors, magas oktánszámú kihívást keresne egy leértékelés idején, ezt rakja a kosárba. Tovább a cikkhez…
ipon.hu
A látvány, a pörgős játékmenet, és a jó kis háttérzene együttesen garantálják a remek hangulatot. Lehet lesz pár anyázás (én konkrétan a harmadik bossfight megálmodóját suhintanám tarkón egy szívlapáttal), és lehet úgy fogjuk érezni, hogy rövid volt a kaland, de mint más utazásnál, itt se a végcél a lényeg, hanem az odáig megtett út. Az pedig ugyan kissé vegyes, de összességében rohadt jó hangulatban fog telni. A fenti hibákkal együtt sincs miért szégyenkeznie a Housemarque-nek, mert a Matterfall így is egy remek játék lett, amit bátran ajánlok az akciójátékok szerelmeseinek. Remélhetőleg a jövőben kapni fogja a bővítéseket, mert van benne még lehetőség bőven! Tovább a cikkhez…
playstationcommunity.hu
A PlayStation 4-exkluzív Matterfall egy újabb látványos akciójáték lett a Housemarque-tól – igazából ennyi és nem több. Bár van benne pár jó és érdekes ötlet, de valahogy mégsem fogott meg annyira, mint például a Resogun, amelyet – különösen heti kihívásai miatt – évekkel a megjelenése után is újra meg újra előveszek, ha egy kis gyors akcióra vágyom. Talán ha az irányítást egy kicsit tovább finomították volna, és további kihívásokkal vagy egyéb extrákkal bővítették volna a tartalmat, máshogy zárnám a cikket, de így inkább tisztes iparosmunkának nevezném a játékot, mint egy igazi gyöngyszemnek. Tovább a cikkhez…
playdome.hu
Matterfall was last modified: február 18th, 2020 by csubi1980
A méltán népszerű Uncharted-széria negyedik részében, az Uncharted 4 - A Thief's End című epizódban hősünk, Nathan Drake soha nem tapasztalt, minden eddiginél veszélyesebb kalandokba keveredik.
A kultikus The Last of Us második részében öt évvel járunk a Naughty Dog túlélő kalandjának eseményei után, amikor a fertőzöttek még mindig hatalmas veszélyt jelentenek a túlélők számára, de más élők sokszor még nagyobb problémát okoznak: ezt Ellie a saját bőrén tapasztalja meg, amikor átvesszük felette az irányítást egy vadonatúj, a korábbinál is izgalmasabb, érzelmesebb és fantasztikusabb történet során.