Publikálva:Május 29, 2018 Kategória: Multiplatform, Nintendo Switch, PC, Playstation 4, Xbox One 200
Agony
- Megfelelő látvány
Tabudöntögető jelenetek
Nyomasztó, egy perc nyugtot sem hagyó atmoszféra
A felszín alatt nincs érdemi tartalom
Unalmas játékmenet
Kesze-kusza pályatervezés
- Megfelelő látvány
2018 – az Agony világa (bár itt-ott érdekesen néz ki, ahogy a vér megjelenik például) vissza lett fogva egy-két jelenetével, holott ezúttal talán meg kellett volna kockáztatni az erőszakot az eladásokért. Ehelyett egy lefojtott, technikailag köhécselő, és túlzottan a lopakodással próbálkozó játékmenettel rendelkező játékot kaptunk, ami bőven egy nyolcas környékén kaphatott volna, ám hibái letolták 5,5-re, és ezt is jóindulatúan kapja tőlem. Ez a démon pofára esett, és az év egyik legkomolyabb csalódása címet is megkapta. Pedig ott volt a potenciál. Tovább a cikkhez…
thegeek.hu
Értékeljetek ti is!
A készítők ígérnek javításokat kora ősszel (és cenzúramentességet), ami rá is fér bőven, mert a kedvezményes ár és a pokol “tökéletes” ábrázolása sem menti meg a középszernél kicsit lejjebb süllyedő alkotást, amit a megszámlálhatatlan bugnak és technológiai valamint tervezési malőrnek köszönhet. Ha viszont kíváncsi vagy rá, milyen is lehet a pokolban ébredni (és szigorúan felnőtt korú vagy), mégis azt mondom, esetleg szerezd be, mert talán még semmi sem próbálta így megmutatni azt (az pedig ne riasszon el, hogy cenzúrázták, mert garantálom, hogy nem fog hiányozni semmi plusz gyomorforgató jelenet…) Tovább a cikkhez…
pscommunity.hu
Igen, az Agony lehetett volna bitangul jó játék, mert eleinte gyönyörű, ám az amúgy teljesen jellegtelen játékmenet miatt hamar totálisan középszerű, öncélúan obszcén, unalomba fúlóan ismétlődő képi világot és egyhangúságot nyújtó alkotássá válik, hogy így vonuljon be a gyorsan elfeledett címek történelemkönyvébe. Hatalmas hibája, hogy vagy szándékosan, vagy lustaságból, de szinte alig segít megérteni a mechanizmusokat, és emiatt nagyon sokan fognak idő előtt az Alt+F4 billentyűkombináció lehetőségével élni. Az egész játék tökéletes példája annak, hogy miért nem csupán a külcsín számít, és miért nem lehet ugyanazt a cukros masszát megetetni a játékosokkal a térkép minden második termében. Tovább a cikkhez…
gamestar.hu
Technikailag olyan szinten katasztrófa volt a játék a megjelenésekor, hogy csak több hét és négy több gigás patch után vágtam bele, de ahogy nálam elmésebbek rávilágítottak már, az Agonyt semmilyen patch nem hozza helyre, és igenis van benne happy ending: amikor letörlöd és visszakéred az árát Steamen. Lehet abba kapaszkodni, hogy a pokol egy szörnyű hely, ahol minden belefér, de ez nem mentség a rusnya és homályos grafikára, a kiszámíthatatlan mesterséges (un)intelligenciára, és az alapjaiban elhibázott játékdizájnra, ráadásul van egy határ, amit nem érdemes átlépni, főleg nem ilyen ostobán. Tulajdonképpen szerencse, hogy a rettenetes megvalósítás és a kínszenvedéssel felérő játékélmény miatt csak a legelvetemültebbek fogják kipróbálni az Agonyt, de önszántából miért büntetné magát bárki ilyesmivel, amikor annyi jó játék van? Tovább a cikkhez…
pcguru.hu
Azontúl, hogy játékélmény tekintetében bántóan keveset nyújt, még technikai csőd is, így pedig egyszerűen arcátlanság volt megjelentetni, nincs mit szépíteni. Ha még legalább egy kicsit dolgoztak volna rajta, akkor lehet, hogy elmenne egy gyenge középszernek, így viszont nagyon szegényes a produktum. Lehetetlen tehát bárkinek is jó szívvel az Agonyt. A rengeteg bug és a semmilyen játékmenet még azok számára is élvezhetetlenné teszi, akit egyébként érdekelne a környezet és a benne található obszcén ötletek, ha pedig valaki túlélőhorror-kedvelő, akkor számos, ennél sokkal-sokkal jobb cím közül válogathat. Az agónia szó egyik jelentése szenvedés, kínlódás-hát, azt hiszem, legalább a címet jól sikerült megválasztani. Tovább a cikkhez…