Anthem
IGN.hu 70
gamer365.hu 60
gamestar.hu 0
pscommunity.hu 70
gamechannel.hu 53
gamekapocs.hu 40
thegeek.hu 0
pcguru.hu 70
ipon.hu 0
gamepod.hu 0
widescreen.hu 0

Nem ez lett a BioWare legékesebb himnusza, de kétségtelen, hogy egész szépen muzsikál

Értékelés Értékelés: 60.5% 60.5 Átlagos

Anthem

  • Megjelenési dátum: 2019.02.22
  • Kiadó: Electronic Arts
  • Fejlesztő: BioWare
  • Stílus: akció

  • Normál nehézségi szinten: 12 óra
  • Extrákkal történő végigjátszás: 24 óra
    • Változatos, a vertikalitásra komolyan építő világ
    • Szórakoztató játékmenet és harcrendszer
    • Baromi jó érzés Vasemberként repkedni
    • Kényszerű megkötések a fejlődés érdekében
    • Egy kaptafára épülő küldetések
    • Rosszul skálázott lootrendszer

    Az Anthem nem csak a játékosokat, de saját magát is megosztja. Megannyi olyan megoldása van, amivel saját maga ellen dolgozik és ellehetetleníti magát a nagyobb közönség elismerésével szemben. Ugyanakkor vannak kifejezetten jól felépített és átgondolt rendszerei, ilyen például a tárgyrendszer változatosságából adódó kombinációs lehetőségek a harcokat tekintve, ahol az eltérő javelinek képességeit a leginkább kihasználhatjuk, a fő történeti szálba jól beépülő és azt kiegészítő frakciós rendszerek és az ezeket körbefogó kihívások vagy a részletesen kidolgozott világ, aminek magasságaiban és mélységeiben is élmény elveszni.Kár, hogy ezek mellé indokolatlan töltőképernyők, túlbonyolított menürendszerek, valamint talán mind közül a legrosszabb, a csapatos játékot hátráltató megoldások is társulnak. Az Anthem jó és rossz dolgokból is pakol a mérlegre, a végén pedig csak az egyéni értékrend szabja meg, merre is billen az a bizonyos nyelv. Tovább a cikkhez…
    78bb60d04276b735f7d354597f5ac473e3fbaa9b_full.jpg

    gamer365.hu

    Értékeljetek ti is!
    5/104 értékelés

    A konkurenciáihoz képest még mindig érdekesebb történetet kapunk, de ez akkor is kevés és egy csúnya nagy kihagyott ziccer egy BioWare kaliberű csapat esetében. A lootrendszerbe is tölthettek volna még több kreativitást, a missziók alatti tennivalók is lehetnének változatosabbak, sőt, egy komolyabb közösségi tér is hiányzik, de rengeteg ingyenes tartalommal fog bővülni a játék minden szegmense, úgyhogy bizakodóak vagyunk és várjuk a májusi, grandiózusnak ígérkező “Kataklizma” elstartolását. Tovább a cikkhez…
    index.png

    IGN.hu

    Lehet, hogy nem ez a játék okozza majd a BioWare vesztét, de az biztos, hogy az egykor szebb időket is megélt stúdiónak nagyon össze kell kapnia magát, mert a vásárlók bizalmát nagyon nehéz lesz visszaszerezniük két ilyen fiaskó után. Tovább a cikkhez…
    unnamed.jpg

    gamekapocs.hu

    Lehet utálni a tényt, hogy a cég nem volt képes tanulni a konkurencia hasonló bukdácsolásaiból és képes volt elkövetni ugyanazokat a hibákat, amiket azok már régen kinőttek. Ez pedig olyan vétség, ami a mostani telített piacon egyenlő a bukással.
    Ugyanakkor játszani vele élvezetes és szórakoztató, szívesen ültem le elé bármikor. Hibái elnézhetők és betudhatók a korai és tapasztalatlan startnak. Potenciál pedig bőven van benne, ezt semmiképp se vegyük el tőle, főleg annak tekintetében, hogy már most egy zsák ingyenes challenge és activity van hozzá bejelentve. Tovább a cikkhez…
    psc-blank-footer.png

    playstationcommunity.hu

    Mert nem kellett volna megváltani a világot, elég lett volna a jól működő akció, a kidolgozott looter shooter rendszer egy összefüggő, bámulatos világgal, felfedezéssel, karakteres ellenfelekkel és csatákkal, egy izgalmas sztorival, bővíthető univerzummal. Ebből azonban úgy tűnik, kevés valósulhat meg, mert már az alapok is gyenge lábakon állnak. Egyáltalán nem rossz az Anthem. Még véletlenül sem. A sírnyitogatás kivételével remekül szórakoztam vele. Csak éppen kevés. Pláne 20 000 forint körüli összegért. De hátha kezdenek vele valamit. Én csak örülnék neki. Tovább a cikkhez…
    1200x630wa.png

    pcguru.hu

    Adott tehát egy teljesen fantáziátlan világ, már-már katasztrofális technikai háttérrel, amit a végtelen önismétlődéssel, valamint a totálisan bugyuta, inkonzisztens történettel próbálnak meg eladni. Ordít szerencsétlen Anthemről, hogy ez egy echte single player cuccnak készült és az utolsó órában kellett megerőszakolni az egészet az online miatt. Azt mi, egyszerű játékosok valószínűleg sosem tudjuk meg, hogy a BioWare magától tervezte ennyire rossznak, vagy az EA szólt bele túlságosan, mindenesetre nyíltan kimondhatjuk, hogy az Anthem mind a kasszáknál, mind pedig a kritikusoknál méreteset hasalt. És nagyon valószínű, hogy a fejlesztőknek ez volt az utolsó programja. Ha magamba nézek, ki kell mondanom: talán jobb is, ha ezek után lehúzzák a rolót. Tovább a cikkhez…
    Thegamech2phil.jpg

    gamechannel.hu

    logo

    Kapcsolódó kritikák

    Uncharted 4: A Thief’s End

    Uncharted 4: A Thief's End


    Értékelés: 96.5%

    Uncharted 4: A Thief's End

    Értékelés: 96.5%

    A méltán népszerű Uncharted-széria negyedik részében, az Uncharted 4 - A Thief's End című epizódban hősünk, Nathan Drake soha nem tapasztalt, minden eddiginél veszélyesebb kalandokba keveredik.

    Persona 5 Royal

    Persona 5 Royal


    Értékelés: 95.2%

    Persona 5 Royal

    Értékelés: 95.2%

    Újra itt a Phantom Thieves, hogy elrabolja a szíved, de ne aggódj, nem ám pont ugyanúgy, mint régen, hogy maradjon némi meglepetés is.

    The Last of Us Part II

    The Last of Us Part II


    Értékelés: 95.1%

    The Last of Us Part II

    Értékelés: 95.1%

    A kultikus The Last of Us második részében öt évvel járunk a Naughty Dog túlélő kalandjának eseményei után, amikor a fertőzöttek még mindig hatalmas veszélyt jelentenek a túlélők számára, de más élők sokszor még nagyobb problémát okoznak: ezt Ellie a saját bőrén tapasztalja meg, amikor átvesszük felette az irányítást egy vadonatúj, a korábbinál is izgalmasabb, érzelmesebb és fantasztikusabb történet során.