Publikálva:December 3, 2020 Kategória: Kritikán kívül, Multiplatform, Nintendo Switch, PC, Playstation 4, Xbox One 52
Morbid: The Seven Acolytes
- Stílusos képi világ.
Az egyik legkezdőbarátabb soulslike elemeket tartalmazó játék.
Az ellenfelek megjelenése hihetetlenül gyomorforgató és ütős.
Az inventory-rendszer teljesen feleslegesen töri meg az élményt.
Kontrollerrel sokkal sutább az irányítás, mint billentyűzet-egér kombóval.
A loot rendszerén lenne még mit hangolni.
- Stílusos képi világ.
Ezektől eltekintve azonban a Morbid: The Seven Acolytes egy kifejezetten jó indie soulslike alkotás lett, amely nem csak a FromSoftware szériája iránt rajongóknak szerezhet kellemes perceket. Lehetett volna még mit csiszolgatni rajta, azonban a hangulat, a történet, a játékélmény és persze a 2D-s pixelek ellenére is gyomorforgató, brutális ellenféldizájn még a legrosszabb esetben is képes volt menteni az összképet – legfeljebb valamilyen lehetőség a gombkiosztást kényelmes módosítására, esetleg némi finomhangolás a loot rendszerén még elférhetne egy későbbi javításban. Tovább a cikkhez…

playdome.hu
Értékeljetek ti is!
A hibátlantól tehát messze van a Morbid: The Seven Acolytes, a végére ugyanakkor kifejezetten megkedveltem, így összességében ajánlani tudom azoknak, akik szeretik a soulslike műfajt. A letisztult megközelítés kifejezetten jól áll neki, a hangulat és a képi világ baromi jó, a nem különösebben hosszú (nagyjából 8 órás) végigjátszás pedig motiválni tud bennünket arra, hogy többféle karakterbuilddel (vagyis fegyver + rúna + Blessing) is nekifussunk. Kár a nem túl átgondolt inventory-rendszerért, mert így kicsit olyan az élmény, mint amikor egy tuti helyen laksz, ám az ostoba szomszédok miatt sosem tudod teljesen kiélvezni, mert valami mindig megtöri a nyugalmadat. A fejlesztők ugyanakkor a visszajelzések alapján nyitottak a kisebb-nagyobb finomításokra, így simán lehet, hogy pár hónap múlva egy ennél is jobb, csiszoltabb játék lesz a Morbidból – de addig sem jártok vele rosszul. Tovább a cikkhez…
