Sea of Solitude

Sea of Solitude

  • Megjelenési dátum: 2019.07.05.
  • Kiadó: Electronic Arts
  • Fejlesztő: Jo-Mei
  • Stílus: kalandjáték

  • Normál nehézségi szinten: 4 óra
  • Extrákkal történő végigjátszás: 5 óra
    • Komoly témákat feszeget.
    • Személyes tragédiákat dolgoz fel, de biztosan tudunk majd azonosulni vele.
    • Pazar, metaforákban gazdag látvány.
    • Végtelenűl egyszerű játékmenet.
    • Önismétlő részek.
    • Problémás irányítás.

    Nagy kár, hogy ehhez az erőteljes mondandóhoz már nem társult masszív játékmechanikai alap. Így hiába nagyon rövid, alig 2-3 órás élmény a Sea of Solitude, a valóságban sajnos a játékosok többsége jó eséllyel az első fél óra után elengedi Kay kezét. Egyszerűen túl komoly a téma és túlságosan unalmas, ahogy azt keretek közé szorítva interaktívan át kell élnünk. Ha lennének benne fejtörők vagy valamivel feldobták volna a platformer elemeket, akkor most azt írnám, ki ne hagyjátok a játékot, mert vizualitásával együtt azon indie címek közé sorolandó, amelyeknek szerepelniük kell a kívánságlistátokon. Így viszont csak akkor tegyél vele egy próbát, ha hajlandó vagy elfogadni, hogy ezúttal nem játékként kell tekintened egy játékra. És közben nem okoz gondot, ha lelkileg megviselnek a tapasztalt élmények. Tovább a cikkhez…
    unnamed.jpg

    gamekapocs.hu

    Értékeljetek ti is!
    0/100 értékelés

    A Sea of Solitude egy kellemes színfoltja az idei játékfelhozatalnak, mely egy igen aktuális témát boncolgat ötletes sztorival és nagyszerűen eltalált hangulattal. Igaz, az irányítása helyenként elég darabos, de ettől függetlenül a játék bárkinek ajánlható, aki kedveli a komolyabb témákat feldolgozó címeket. Tovább a cikkhez…
    1200x630wa.png

    pcguru.hu

    A Sea of Solitude karakterdizájnja, cel-shading látványvilága egészen egyedi. Sokféle gyönyörűen megfestett, felépített helyszínt lesz alkalmunk bejárni, de érdemi kihívást, fejtörőt nem tartogat egyik sem a “mire másszak fel, hogy átugorhassak oda” szintjén túl. Ez még nem is lenne gond, ha a játék csak mesélni akarna nekünk, de a felfedezős és ügyességi részek mellől egyszerűen hiányoznak a szellemi kihívások vagy akár a harc lehetősége, bármi… játékszerű. És zavaró az is, hogy amilyen mély és személyes a történet, amennyire sokat jelenthetne sokaknak, néha olyan szerencsétlenül van elmesélve, egyrészt a sután megírt szövegek, másrészt a túlságosan kézenfekvő, végtelenül szájbarágós, rengeteg túltolt metafora miatt, ami kimondottan méltatlan a játék többi, valóban művészi igénnyel felépített részéhez, és teljesen lerombolja az összhatást. Tovább a cikkhez…
    images.jpg

    gamestar.hu

    logo

    Kapcsolódó kritikák

    Uncharted 4: A Thief’s End

    Uncharted 4: A Thief's End


    Értékelés: 96.5%

    Uncharted 4: A Thief's End

    Értékelés: 96.5%

    A méltán népszerű Uncharted-széria negyedik részében, az Uncharted 4 - A Thief's End című epizódban hősünk, Nathan Drake soha nem tapasztalt, minden eddiginél veszélyesebb kalandokba keveredik.

    Persona 5 Royal

    Persona 5 Royal


    Értékelés: 95.2%

    Persona 5 Royal

    Értékelés: 95.2%

    Újra itt a Phantom Thieves, hogy elrabolja a szíved, de ne aggódj, nem ám pont ugyanúgy, mint régen, hogy maradjon némi meglepetés is.

    The Last of Us Part II

    The Last of Us Part II


    Értékelés: 95.1%

    The Last of Us Part II

    Értékelés: 95.1%

    A kultikus The Last of Us második részében öt évvel járunk a Naughty Dog túlélő kalandjának eseményei után, amikor a fertőzöttek még mindig hatalmas veszélyt jelentenek a túlélők számára, de más élők sokszor még nagyobb problémát okoznak: ezt Ellie a saját bőrén tapasztalja meg, amikor átvesszük felette az irányítást egy vadonatúj, a korábbinál is izgalmasabb, érzelmesebb és fantasztikusabb történet során.