Publikálva:Május 30, 2017
Kategória: Multiplatform, Nintendo Switch, PC, Playstation 4, Xbox One
231
Perception
- Vannak jó ötletei.
Nem sok játékban irányíthatunk egy vak lányt.
Botunk használatával körvonalazódik a pálya.
Egyáltalán nem félelmetes.
Könnyű, és még a gonosz is kiismerhető.
Logikai hibák tömkelege.
- Vannak jó ötletei.
Hiába tolható végig nagyjából 5 óra alatt a Perception, én már a második órában untam az egészet. Tény, hogy a látvány különleges, de hamar a hátam közepére kívántam a túltolt szürkeséget és a rikító kontúrokat. A rejtély pedig túl elhasznált ahhoz, hogy érdekes legyen, és ezen még a játékmenet sem segít, túlságosan is monoton. A bitang jó alaphelyzet is kevés ahhoz, hogy Percepiton bárkit is le tudjon kötni egy-két óránál tovább, főleg, hogy a horrorelemek is súlytalanná válnak. Tovább a cikkhez…
gamekapocs.hu
Értékeljetek ti is!
Mondjuk ennek a veszélye nem sokáig állt fenn, hiszen nagyjából 4-5 óra alatt végigjátszható a négy különállóan is értelmezhető, mégis egybefüggő fejezetre tagolt program (egy picit nehezíti a helyzetet és a tájékozódást, hogy a ház szobái folyamatosan átrendezik magukat), ami talán hihetetlen, de még így is képes monotóniába fulladni. Feladatunk ugyanis meglehetősen monoton az ódon New Engalnd-i házban kóborolva, hiszen felfedező utunk során nem várnak ránk igazi logikai vagy fizikai fejtörők: jobb híján annyit kell csak tennünk, hogy megtaláljuk a következő helyes ajtót a továbbjutáshoz, meghallgatjuk a megtalált audioüzeneteket, ezekből összerakjuk a sztori darabkát és csendesen álldogálunk a sötétben, ha a helyet kísértő lény felbukkan a közelünkben. Tovább a cikkhez…
IGN.hu
A visszhanglokátoros mechanika az első tíz percben még érdekesnek tűnt, később azonban már inkább frusztráló volt, és csak felesleges lassításnak éreztem. A játék mindenképp érdekes kísérlet, de a látványelemek korlátozása egy elsősorban vizuális médiumban szerintem ebben a formában nem szerencsés megoldás. A játékmechanikának és a látványnak (vagy inkább a hiányának) köszönhetően a darab számomra több frusztrációt okozott, mint élvezetet. Tovább a cikkhez…
ipon.hu
Nagyon-nagyon kár ezért a játékért. Ugyan a Perception jelenlegi formájában sem kifejezetten rossz, de nem lehet szemet hunyni afelett, hogy nagyobb odafigyeléssel mennyi mindent kilehetett volna hozni ebből az alapötletből – és ebben ugyanúgy benne volt egy tripla A szintet kapargató cucc esélye, mint egy olyan játéké, ami fényes csillagként emelkedik ki az indie kínálat gyakori egyszerűségének sematikus trendjéből. A horror zsáner kedvelőinek persze megér egy próbát, de nagy csodát senki se várjon tőle. Pedig a beharangozók és a különböző előzetesek alapján illő lett volna minimum az idei év egyik legérdekesebb címével előrukkolni. Tovább a cikkhez…