For Honor
IGN.hu 70
gamer365.hu 80
gamestar.hu 80
pscommunity.hu 80
gamechannel.hu 80
gamekapocs.hu 70
thegeek.hu 76
pcguru.hu 69
ipon.hu 0
gamepod.hu 82
widescreen.hu 0

Soha nem látott részletességgel csodálhatjuk meg a középkor legfélelmetesebb harcosainak világát. Nagy kár, hogy a gyenge kampány, a sovány tartalom és a technikai baklövések hosszútávon beárnyékolhatják a játék jövőjét

Értékelés Értékelés: 76.3% 76.3

For Honor

  • Megjelenési dátum: 2017.02.14
  • Kiadó: Ubisoft
  • Fejlesztő: Ubisoft Montreal
  • Stílus: akciójáték

  • Normál nehézségi szinten: 9 óra
  • Extrákkal történő végigjátszás: 16 óra
    • Gyönyörű grafika és kiváló animációk.
    • Kiváló harcrendszer.
    • Változatos többjátékos mód.
    • Az egyjátékos kampány rövid és jellegtelen.
    • Sok idő kell, míg rendesen belerázódik az ember.
    • Nem mindenkinek fekszik a kezelhetőség.

    A For Honor roppant erősen kezdett, megmutatván a foga fehérjét. A játékmenet baromi jól működik, és többször szórakoztató, mint frusztráló – legyen szó bármelyik játékmódról. A grafika és a zene a párját ritkítja, az online rendszer pedig első körben pöpecül össze van rakva, hogy a csilivili cuccokkal lefoglaljon mindenkit pár hétre – aztán mire felocsúdunk a mobilos címekre emlékeztető reward-ciklusokból, már jönnek is az újabb karakterek, ingyen. Ez azért egy elég jó ajánlat. Annyira, hogy ha van affinitásod az online multi, vagy a lovagok/szamurájok/vikingek bármelyike iránt, akkor érdemes vetni egy pillantást a For Honor irányába. Tovább a cikkhez…
    78bb60d04276b735f7d354597f5ac473e3fbaa9b_full.jpg

    gamer365.hu

    Értékeljetek ti is!
    7/101 értékelés

    Ha az ember elsajátítja a harcok ritmusát és mélyebben kitanul egy-két hőst, akkor hatalmas élmény a játék, pláne haverokkal az oldaladon. Viszont a hangulatos pályák ellenére nagyon keveslem ezt a durván három játékmódot, amiből csupán a Dominion nevezhető egyedül változatosnak a pontfoglalásból és az extra képességek használatából fakadó stratégiai lehetőségekkel. Ez így nagyon kevés, és bármennyire is élvezetesek a küzdelmek, ha mindig ugyanazt kell csinálni az amúgy sem túl tág pályákon. Ráadásul a meccsek végén sincsenek külön kiemelt eredmények vagy bármiféle jutalmazási rendszer, úgyhogy hamar egyhangúvá válnak és kiveszik a lelkesedést az emberből, hiába a zseniális és folyékony animációk, a gyönyörű atmoszféra és az ehhez társuló hanghatások. Szerencsére ezt a fejlesztők is hasonlóképpen gondolják, mert új játékmódok és pályák folyamatosan érkeznek majd, ráadásul teljesen ingyen kapjuk ezeket, úgyhogy ennek tükrében optimistábban tekintek a For Honor jövőjére, bár a vásárlással lehet érdemesebb megvárni egy jó kis leárazást. Tovább a cikkhez…
    index.png

    IGN.hu

    Ettől függetlenül a For Honor egy nagyon szilárd alapokra építkező játék, remekül kitalált, mély harcrendszerrel, változatos karakterekkel, változatos testreszabhatósággal és gyakorlatilag végtelen bővíthetőséggel. Szimpatikus húzás a Ubisoft részéről, hogy a Siege-nél is bevált DLC-s modellt követi, vagyis mindent megvehetünk majd az in-game, játékkal gyűjthető fizetőeszközért. Bár van a játékban mikrotranzakció, a harcrendszer sajátosságaiból adódóan nem egy pay-to-win rendszerrel van dolgunk. Ha sikerül egy kicsit csiszolni a technikai problémákon, folyamatos tartalommal frissen tartani a játékot és a rajongók igényei szerint átalakítani néhány mechanikát, akkor a For Honornek minden esélye meg van rá, hogy ne csak pár hónapig, hanem akár évekig is velünk maradjon. Tovább a cikkhez…
    images.jpg

    gamestar.hu

    Szóval a For Honor lehetett volna jó, látszódik, hogy az alkotók rendelkeztek remek ötletekkel (persze sok hibát még javíthatnak is). De a végeredmény végül egy rengeteg problémával küzdő, az emberi tényező által is bőven lerontott félresikerült valami, ami ingyenesen még talán sikeres lehetne, de így, ebben a formában nem sok érv szól mellette. Méregdrága, átgondolatlan, kiegyensúlyozatlan, jelenleg nincs benne elég tartalom ahhoz, hogy hónapok múlva is lekösse az embert, amiért nagyon nagy kár, ennél sokkal többet érdemelt volna a téma. Tovább a cikkhez…
    1200x630wa.png

    pcguru.hu

    Abszolút megérdemli a magas pontszámot, mivel egy nagyon jól összerakott, kellően addiktív stuff. Egészen elképesztően stílusos és gyönyörű egy egyszerűnek tűnő, de nagyon mély harcrendszerrel, rendkívül jó multival megtámogatva. Persze ahogy azt megszokhattuk, technikailag nem túl stabil, a tranzakció lehetősége sértő, valamint abban is biztos vagyok, hogy nem mindenkinek fekszik a kezelhetőség. Tovább a cikkhez…
    Thegamech2phil.jpg

    gamechannel.hu

    Úgy tűnik, a fenti hibákat a Ubisoft is látja, nem véletlen, hogy már javában készül az első nagyobb javítócsomag, aminek élesítésével remélhetőleg egy sokkal élvezhetőbb produktumot kapunk. A játékélmény feldobásához az ígéretek szerint folyamatosan érkeznek majd új pályák és játékmódok, mindezt pedig ingyen megkapjuk a francia csapattól. Ha elhárulnak a technikai problémák és a tartalom is kibővül, a For Honor előtt pozitív jövő állhat, ezek nélkül azonban középkori harcosaink könnyedén a süllyesztőben köthetnek ki. Tovább a cikkhez…
    unnamed.jpg

    gamekapocs.hu

    A For Honor játék alapvetően igazi „must have”, már csak abból a szempontból is, hogy megtapasztalj egy kicsit újabb játékélményt. Sokan kritizálják, de ezt általában azoktól érkezik, akik nem is tudnak játszani vele, vagy meggyőződésesek (csak world of warcraft létezik a világon…) – nem szabad rájuk hallgatni, ezt tényleg igen jó játék – hibái ellenére is. Jó hír a PC-seknek, hogy a játék kiválóan optimalizált így a régebbi vasak is viszik. Tovább a cikkhez…
    theGeek-2.png

    thegeek.hu

    Végezetül mit is mondhatnék? Engem a játék már a témájával megvett anno kilóra, és amióta kipróbálhattam a bétát ez a vonzalom a program irányába csak még jobban megerősödött. Abszolút nem vagyok egy multis típus, de ez a fajta játékmenet annyira leköt, hogy alig tudom letenni a programot és ha éppen nem játszom vele huzamosabb ideig máris visszavágyódom a csataterekre, hogy bizonyíthassam mások előtt a bátorságomat, harcban való jártasságomat és becsületemet. Ajánlom neked is, ha egy egyedi hangulatú és játékmenetű multis játékra vágysz és/vagy vonz a harcosok világának miliője. Hibát nem is igazán tudok felróni neki a gyenge kampányon és a mikrótranzakciók hiányában döcögős fejlődésen kívül.
    A nagy kérdés persze most az a játék jövőjét illetően, hogy mennyire és milyen számban fogják aktív játékosok támogatni a játékot, azaz mennyire lesz hosszútávon életképes a játék. Ezzel kapcsolatban nem bocsátkoznék olyan találgatásokba mint egyes zsurnaliszta kollégák (valahol olvastam azt a véleményt, hogy már most látszik, hogy nem lesz kasszasiker a játék –ezt mire alapozták?), mert jelenleg erre senki nem képes válaszolni, ezt majd az idő dönti el. Az tény, hogy a szerverek jelenleg pezsegnek, szóval bátran beléphet a játékba bárki, akit vonz a középkori kaszabolás vérrel és pengékkel átitatott világa. Egy biztos, a játék sikere rajtam nem fog múlni. Találkozunk a csatamezőn! Tovább a cikkhez…
    psc-blank-footer.png

    playstationcommunity.hu

    Ez pedig nagyban hozzájárul a játék hangulatához, ahhoz, hogy a csaták tényleg úgy működjenek, ahogy. A rendezés vagy a szinkron hiányosságait bőven pótolja a látvány és a kellemes zenék. Tényleg úgy érezhetjük, hogy nem csak egy szimpla multiplayer térképen futkosunk, hanem valóban belebújunk egy lovag, egy viking vagy egy szamuráj harcos bőrébe. Minden csapás erejét érezzünk, minden mozdulatunknak súlya van. És ettől lesz annyira élvezetes játék a For Honor, ettől működik a multiplayer többi része, ez húzza vissza a játékost, és ez miatt lehet az, hogy hosszú távon is számolhatunk a játékkal. Nemcsak egyedi, hanem kellően szép, szórakoztató és jól felépített ahhoz, hogy akár több évig is támogassák majd. Tovább a cikkhez…
    sitelogo.png

    gamepod.hu

    A For Honor hiánypótló alkotás lehetne, üde színfoltot hozhatna a huszonegyedik század vértől csöpögő lövöldéi közé a maga középkori körítésével, és az eddig talán csak a verekedős műfaj legjobbjaira jellemző harcrendszerével. Kicsit mégis keserű a szám íze, ha visszagondolok a teszteléskor tapasztaltakra. Kicsit úgy érzem magam, mint anno a DriveClub esetében. Azt a játékot gyakorlatilag félkészen dobtak piacra, és jó pár hónap és combos tapasz kellett ahhoz, hogy olyanná válhasson, amilyennek eredetileg szánták a készítők, és amilyennek azt a játékosok várták. A brutális harci jeleneteket és a szép körítést egy, a jelen formájában kiegyensúlyozatlan és instabil többjátékos mód, egy nagyon is felejthető egyjátékos kampány, és egy hosszas gyakorlási időt igénylő, ámde annál kifinomultabb harcrendszer ellensúlyoz. Zárszó gyanánt, kinek is ajánlanám, ezt a játékot? Jelen formájában csak a legelszántabbaknak, később, a remélhetőleg hamarosan érkező javítások után meg a teljes nagyközönségnek. Tovább a cikkhez…
    playdome-logo.jpg

    playdome.hu

    logo

    Kapcsolódó kritikák

    Uncharted 4: A Thief’s End

    Uncharted 4: A Thief's End


    Értékelés: 96.5%

    Uncharted 4: A Thief's End

    Értékelés: 96.5%

    A méltán népszerű Uncharted-széria negyedik részében, az Uncharted 4 - A Thief's End című epizódban hősünk, Nathan Drake soha nem tapasztalt, minden eddiginél veszélyesebb kalandokba keveredik.

    Persona 5 Royal

    Persona 5 Royal


    Értékelés: 95.2%

    Persona 5 Royal

    Értékelés: 95.2%

    Újra itt a Phantom Thieves, hogy elrabolja a szíved, de ne aggódj, nem ám pont ugyanúgy, mint régen, hogy maradjon némi meglepetés is.

    The Last of Us Part II

    The Last of Us Part II


    Értékelés: 95.1%

    The Last of Us Part II

    Értékelés: 95.1%

    A kultikus The Last of Us második részében öt évvel járunk a Naughty Dog túlélő kalandjának eseményei után, amikor a fertőzöttek még mindig hatalmas veszélyt jelentenek a túlélők számára, de más élők sokszor még nagyobb problémát okoznak: ezt Ellie a saját bőrén tapasztalja meg, amikor átvesszük felette az irányítást egy vadonatúj, a korábbinál is izgalmasabb, érzelmesebb és fantasztikusabb történet során.